Joo. Lämpärin letkussa oleva hanahan tuo. Toimintaperiaate tuossa on että se sulkee kennon vedenkierron vain silloin kun ilmastoinnilta pyydetään täysin kylmää. Välialueilla hana on kokonaan auki.
Manuaali-ilmastoinnilla olevassa mallissa lämppärin hana menee kiinni vain silloin kun lämmönsäätimen kääntää täysin kylmälle ja silloin tuo lämmönsäätönuppi ns. "naksahtaa". Se on ainoa tilanne, jossa hana sulkeutuu, muulloin se on täysin auki. Itse ilmastoinnin kompuran käyminen ei vaikuta tuohon hanan toimintaan.
Ja tämä hana-juttu kuuluu samaan sarjaan kuin tämä kenno asia.
"Volvoja on kahdenlaisia. Niitä, joissa lämppärin kenno on vaihdettu ja niitä, joissa sitä ei
vielä ole vaihdettu!"
Samat sanat koskevat tuota lämppärin alipainehanaa!