Minulla kun tuppaa molemmat autot nyt kettuilemaan.. Elikkä vaihdoin toisen M47 laatikon edellisen rikkoutuneen tilalle ja samalla motonetistä uusi kytkinpaketti (ei sachs) ja se oli tietääkseni mallia itsestään keskittäytyvä, joten keskitystyökalua ei ollut.. Ykkös ja kakkosvaihteella ei huomaa mitään eroa, mutta kolmosella kun vauhtia on n. 100kmh niin rupeaa luistamaan kytkin oikeen urakalla.. Silloin kun auto on nosturilla ja vaihde sisässä, niin takana molemmat pyörät pyörii ilman vastusta.. Autossa ei ole lukkoa.. Sitten kun on auton tassut maassa, moottori käynnissä vaihde sisällä ja kytkin pohjassa, niin auto ei liiku mihinkään. Lähtee kuitenkin normaalisti liikkeelle..
Olen sitä työsylinteriltä tulevaa tappia lyhentäny muutaman millin (näyttäs jatketulle joka selittäis sen, että se uus kytkin makaa siellä päällä?) mutta siellä oli kytkintyösylinterissä myös se tiiviste pettänyt. Hain motonetistä korjaussarjan, mutta työsylinterin ilmausruuvi on pyöristynyt.. Pitänee koittaa joillakin lukkopihdeillä saada auki ja tempasta jostain uusi ruuvi.. Saako sellasia ilmausruuveja jostakin?