Elikkäs otsikon mukainen Volvo ollut minulla n. kuukauden päivät. Ekat pari viikkoa toimi hyvin, sitten se yhtenä päivänä lähti käyntiin vasta, kun moottori viilentynyt tarpeeksi ja nyt alkanut tekemään sitä säännöllisesti. Tulpat, tulpanjohdot ja ns. sytkäkivi vaihdettu. Ja välillä lämpimällä koneella, kun esim. valoista lähtee liikenteeseen, ni meinaa tukehtua. Kerran tällaisessa tilanteessa sammunut risteykseen, eikä lähtenyt yli tuntiin käyntiin, kun normaalisti 30-45 min on riittänyt. Alkaa neuvot loppumaan kesken. Vikakoodit tarkastelin ja näytti seuraavat:
1-3-1 Sytytysjärjestelmän RPM-anturin signaali puuttuu startatessa
3-1-1 Nopeusanturin signaali puuttuu
Mutta kaikki mittarit kyllä toimivat, paitsi pa-mittari.
Mahdollista on myös, että jako olisi ihan hieman (1-2 hammasta) pielessä.