No niin...viikonloppuna vaihdettiin tuo paranneltu kansi ja weber, ensituntuman perusteella hylkään ahtamisen tämän auton osalta vaikka viimeaikoina on ollutkin tiukka periaate että "vapari ei ole vaihtoehto"..mutta tässä tapauksessa kiinnostus heräsi vapari viritykseen, lisäksi varmuuden päätökseen antoi se, että näitä 240 volvoja tuntuu olevan turboprojektina suht monella..ja siksi ajattelinkin jalostaa tästä yksilöstä jotain muuta

Eli nyt auto on vasta niissä säädöissä että käy ja liikkuu=nokka ajoittamatta, sytkään ei ole kajottu ja kaasari 1600 fordin jäljiltä..mutta volvo tuntuu silti antavan hyvät kyydit ja hetimiten ihastuin 2-kurkkusen+sprint filtterin tuomaan imuääneen
Muutama säätöön liittyvä kysymys:
-onko muilla ollut tuota DGV kaasaria B200 moottorissa, niin että pystyisi antamaan vinkkejä minkä kokoisista suuttimista kannattaa lähteä säätöjä hakemaan? (tällä hetkellä ilmat 160/165 ja pääsuuttimet 140/140)
-Oireena autossa on sellainen kun toisiokurkku aukeaa, auto nytkähtää jonka jälkeen vastaa taas kaasuun..mikähän tähän vaikuttaa?
-siellä imusarjan alla on se muovinen? mötikkä joka on kiinni imusarjassa, voiko sen jättää pois ja kiinnittää bensaletku kaasariin suoraan pumpulta+paineentasaaja väliin?
Mulla on kaasaritietämys jäänyt tuonne mopo asteelle, joten auton kaasarit ja niiden säätöön liittyvä tietämys on lähes olematon..tästä johtuen kysymykset saattavat vaikuttaa tyhmiltä

Koitan saada vaikka jotain kuvaakin tänään volvosta tänne.
EDIT: tossa on huono kuva, kyllä niitä parempiakin kuvia on tulossa kun kerkeis vaan räpsimään päivän valossa

