Ehtoota pirttiin! On tässä tallilla muutamana päivänä oltu vaikkakin kaikenlaista muutakin puuhaa ollut.. Mm. tuli pari iltaa tehtyä käyttikseen remonttia jnejne..
Tossa aikasemmin tuli vähän kunnosteltua lähes ainoita alkuperäisiä osia mitä konehuoneeseen jää. Eli jarrutehostin ja pyyhkijän moottori sai vähän huolenpitoa osakseen. Jarrupääsylinteri tod. näk tulee vaihtumaan koska se oli aika rujon näköinen sekä päältä että osittain sisältä..



Keulapellit tulivat perjantaina hiekkapuhalluksesta..

Perjantaina olin suojailemassa tallilla paikkoja ja oman autonkin suojasin vielä kokonaan. Eilen oli sitten se päivä kun tallilla maalailtiin joten sai samalla tuon oman konehuoneen väriin

Jonzan kanssa tehtiin tohon sillon pohjat ja nyt sama herra oli mukana tekemässä maalausprokkista loppuun. Homma aloiteltiin sillä että hiottiin villalla konehuone mataksi ja perään rasvanpoisto.

Sen jälkeen värimassa pintaan ja viimoiseksi lakka. Värihän on siis sama kuin korissa eli org. metallihohto tummanharmaa/graffiti tjsp. Maalipintaan täytyy olla kyllä melko tyytyväinen ja on varmasti riittävän hyvä konehuoneen maalipinnaksi. Kunhan tässä tallille joudan ja pinta on kunnolla kuiva niin näkee sitten että kuinka paljon sitä roskaa tuli. Eilen ei vielä ainakaan pahalta näyttänyt mutta aina sitä vähän tulee kun ei ole ihan leikkaus-saliin verrattavat siisteystasot tollasessa tallissa.

Keulan irtopeltien jälki ei sitten ollut näiltä näkymin ihan odotettu. Hiekkapuhaltaja oli ilmeisesti vetänyt tosi karkealla tavaralla nuo läpi joten pinnasta ei nyt näyttänyt tulevan ihan peilitasainen. Joten voi olla että jos esim. tuo lukkopellin pinta ei miellytä niin hioo sen ja maalaa pintaväriin uudestaan sitten samalla kun kori/pintapellit ylimaalataan.
Mutta jatketaan näillä eteenpäin ja toivonmukaan homma tästä nyt lähtisi rullaamaan kovempaan tahtiin.
P.S oli ihan ekoja kertoja oikea kamerakin mukana tallilla. Joten sai edes pari vähän parempi laatuista projektikuvaa tähän topicciin
