Ryhdyin kokeilemaan romusatulalla tuota 1-piiriseksi muuttamista. Ulompaan puoliskoon yhdistävä reikä, ylempi tuloreikä tulppaus ja alemmasta paine sisään.
Saattaahan tuo toimia.
Originaali reikä.

Tuohon tulee yhdysväylä.

Siinä se. En pysty kuvamaan, mutta yläreunassa on läpimeno, joka yhdistää sylinterit.

Punaisella viivalla merkitty yhdysväylä.

Saattaa olla ehkä parempi laittaa sittenkin paine ylemmästä ja tulpata alempi?
Ilmaus olisi varmempi, kun ilmausruuvi on ihan loppupäässä.
Vaihdoin myös paineenalentajan oikeanlaiseksi. Aikaisempi oli farkun 50bar, nyt on sedanin 35bar, kuten kuuluu.

240 jäähdytetystä satulasta sen verran, että ei käy 140-srj:n peltivanteen kanssa, satula ottaa kiinni vanteeseen, eli se siitä.
Mitkään levityspalat tai vastaavat ei ole vaihtoehto.