Jos olis tosi rakentelia, hakisi Trafilta poikkeus luvan B6294T moottorille.
en itse laittais b6294t konetta vaan b6284t koneen, pienemmän 81mm porautuksen takia, kestää jos/kun mieli tekee ruuvia kiriä.

Ja eikös toi trafin poikkeuslupahakemus oo just sitä että ne ei mee koskaan läpi?
"Hakijan on syytä ottaa huomioon, että sekä myönteisestä että kielteisestä poikkeuslupapäätöksestä peritään 380 euron maksu." -trafi
harmi kyllä noi turbo kutoset ei mee suoraan laillisesti ton keulalle, t5 menis. onhan se 5-koneenkin ääni hieno

xc90:stä 3.2l kutonen menis vielä rajojen sisään. 243 hp ja 900-sarjan raja 244.8 hp, meneeköhän painonkin puolesta?
hatunnostot

boostille ja lankulle, jotka näistä oikeesti kokemusten kautta kertoo!
Ei se halpaa ole, mutta jos haluaa massasta poiketa ja tehdä oman pään mukaan, niin minultakin ääni vaparikutoselle. Ääni on mahtava ja fiilis loistava. Toki +600hp turbossakin on fiilistä, mutta kuitenkin.
Minä nyt vain olen näitä ihmisiä, että alle litrainen kunnon imuäänillä karjuva 50hp neloskone omaa minun mielestä enemmän fiilistä kuin 200hp turbokone. Mielipiteitä kaikki.
sinä taidat tykätä siitä että lähtee paljon ääntä. ei varmaan mikään pidä niin julmaa ääntä kun 10 000 kiertävä vapari.
turbo kun on vähän semmonen äänenvaimennin,vrt vanhat ja uudet F1 autot.