Pikainen kysymys
Miten tuo kardaani on tarkoitus laittaa kiinni?
Eka etupää ujutetaan paikalleen ja sitten takapää?
Kokonaisena siis yritän laittaa. Etupää solahtaa helposti laippaan mutta takapäässä ottaa noin 1mm kiinni. Vasaralla koitin paukutella mutta ei vain mene.
Miten tuollaisen irrotus on edes mahdollista kokonaisena jos jo kiinilaitto vaatii mielettömät paukutukset vasaralla? Miten sen sieltä pois on joku saanut?
Vai onko tässä nyt jokin tekniikka jota en ole tajunnu kokeilla?
Ja sitten ne kiinnityspultit. Eli nehän menee laipastakin läpi eikä pohjaa mihinkään joten onko niiden pituudella väliä? Ja laitanko mutterit toiseen päähän? Vai riittääkö pelkät pultit?
Ja vielä varmistus että meneehän tämä nyt oikein päin. Eli sieltä koneen suunnasta katsottuna tulee eka se ristinivel juttu ja tukilaakeri on sen jälkeen perään päin mennessä?
Pikaisia vastauksia toivotaan.
EDIT:
Ja vähän järkeä käyttämällä otin sen pakosarjan ja tukilaakerin kiinnityslevyn irti(oli neljällä pultilla 12mm kanta) ja kardaani meni tämän jälkeen heittämällä paikalleen.
Ja pultit näyttäisivät olevan m8 kokoa ja 40mm pituutta.
Nyt syömään, sitten kardaani kiinni ja kylille bemuja härnään, ja ehkäpä joskus saa jopa olumppiarinkeliäkin härnäillä.
Kesää odotellessa...
