Tätä ei ole paalattu vieläkään vaikka muutaman kerran on käynyt mielessä harrastuksen vaihto

Keväällä pärähti vaihdelaatikosta kolmosvaihteen prikka irti ja laatikon läpi meni hampaan palasia aika ikävästi. Prikka hitsillä kiinni ja vielä on pysynyt nipussa vaikka laatikon ääni muistuttaa erehdyttävästi sepelimyllyä.
Yksi perävälitys porsi kanssa ja nyt paikallaan Ässäarvan Tomista 4,3 välkkä mikä vaihtuu joskus pitempään. Ruotsin reissulta tarttui mukaan 6 lapanen sintterilevy. Ei luista enään kytkin.
Sytkän ja seosten kanssa ollut hiukan harmia pitkin kesää mutta silti uskallettiin lähteä motoparkkiin koittaa varttia.
Eihän se ihan nappiin mennyt, suti ja pomppotti takapää erittäinikävästi lähdossä. Eka veto lähti aika hyvin viivasta mut heitin suoran loppupäässä vitosta vaikka ois voinu ajaa nelkulla

Tästä vedosta jäi paras aika 13,38 loppuja 176kmh. Ahtoja koneessa 1,4bar ja Hege kyydissä. Pari lähtöä lisää kamalasti sutien ja pompottaen viivalta, aika ei parantunut mut loppunopeutta +180kmh. Viimenen veto yritys lähti ykkösellä sutimatta (maltto laskea kierrokset koneesta) mutta kakkosella katkes ilmeisesti spartanin ristitappi... Päästiin hinaus puuhiin

Nyt Volvo menee seisontaan ja uus kone rakennella ja säädettävää moottorinohjausta harkinnut aika vakavasti.
Tuli hommattua käyttöautoks -87 240 niin voi seisottaa turboVolvoa hiukan pidempään
