Nyt ollaan tehty ihan virallisesti vain huoltoja, loma on tähän mennessä käytetty lomailuun

Todistetusti myös käyty taas botniaringillä, ainakin selkä taltioitunut sekä oma ysi tarjoamassa onsite -huoltoa toiseen ysiin:
http://tml.kuvat.fi/kuvat/Tapahtumat/VRCF%20Ratap%E4iv%E4t%20Botniaring%203.8.2013/IMG_2288.JPG/_full.jpgMuutamat vanteittenostotarjouksetkin tuli taas miitissä.

Mutta jottei huoltopäiväkirjasta poikettas, niin sen verran mainittavaa, että tuli käytettyä kylmästöinti ja suuntaushuollossa. 100 grammaa oli kylmäainetta kadonnut, eli ei nyt mitään mainittavia määriä, että kelpaa taas palella. Öljyjä on vaihdettu ja kärryä välillä pesty.
Ja edelliseen postaukseen palaten, uskomattoman eron teki nuo iridium -tulpat, vetää/kiertää huomattavasti nätimmin isoilla kierroksilla kuin esim perus boschin 1 tai 4 kärkitulpilla, enpä olisi ikinä uskonut että tulpat voisi niin isoa merkitystä tuoda.
Myös keväällä tuli joitain millejä korotettua perääkin, nyt on tasapainosemman näkönen (työkaverin kommentti oli kanssa että olisit vaan tyhjentänyt työkalut ja muut romut kontista, niin tulos ois varmaan sama). 10mm tais lopullinen korotus olla.
http://sekokupu.pp.fi/images/farkkuysi/IMG_20130602_134208.jpg