Ei kyllä kuulu pihistä. Kun sammutat auton ja odotat hetken niin onko jarrupoljin aivan kova ja ei painu alaspäin juurikaan yhdellä polkaisulla? Entäs kun auto seissyt muutaman tovin (tai vaikka yön yli), painat poljinta (älä pumppaa vaan painat kerralla niin syvän kuin menee ja pidät pohjassa) ja laitat auton käyntiin niin painuuko poljin syvempään? Jos molemmat toteutuvat niin tehostin vuotaa ja ei pidä alipainetta. Kun jarrutehostin on kunnossa kärsii poljinta pumpata auton ollessa sammuksissa pari-kolme kertaa ennenkuin muuttuu jäykäksi tehostuksen hävitessä. En muista onko lankussa pääsylinterin ja tehostimen välissä kummoistakaan tiivistettä, Foortissa oli O-rengas tehostimen ja pääsylinterin välissä ja kun se katkesi piti pihinää ja vihelsi. Takaiskuventtiilin saa vetämällä irti tehostimesta (on kyllä enemmän vähämmän tiukassa), puhaltamalla ja imemällä sitten koittaa, että ilma kulkee vain toiseen suuntaan.