Kaatu selain, niin jäi sitten muokkailematta, eli siis lisäkenttä. Kävin vielä tarkastamassa erikseen. Siellä näkyy olevan kyllä tuo arvonimi myös viestimäärien mukaankin nyt. Siellä itse olen tällä hetkellä "Ihan pihalla"- arvonimellä johtuen viestimäärän pienuudesta. 
Olen hengissä, provointisi oli liikuttavaa. 
Jos noita arvonimiä muistelee volvolandian ajoilta, niin muistan törmänneeni aika usein siihen, että joku kenraalis ihminen sanoo vähän jotain poikkisuuntaista alokkaan mietteille, niin alokas usein on vetänyt herneen nenuun ja ivallisesti v*ttuilee lähinnä kenraali arvosta ja siitä, kuinka ollaan niin olevinaan..
Jos jokainen saisi itse laittaa arvonimensä sellaiseksi kuin mikä itse tuntee olevansa, niin se arvonimi ei aiheuttaisi tuollaista...
Mut mut... onhan tuo viestimäärän mukaan muuttuva arvonimi aikalailla ylemmyydentunnetta antava asia, eikä se aina pahasta ole

(Väärinymmärrysten välttämiseksi täytyy vähän täydentää tähän, oma kantani siis ei todellakaan ole se, että suurella viestimäärällä pitäisi rehvastella, tuon viimeisen lauseen yrityn muotoilla vähän ironiseksi, kun sen yhdistää tuohon ylempään tekstiin, jonka pitäisi kertoa, että ilman viestimäärän mukaan muuttuvia arvonimiä, saisi joissain tapauksissa estettyä turhaa suunsoittoa puolin ja toisin.)