Starttisuutin ja sitä ohjaava lämpöaikakytkin ovat täysin moottorinohjauksesta irrallinen paketti. Kytkin (kannessa takimmaisen pytyn kohdalla) maadoittaa starttisuuttimen kun se on riittävän kylmä niin tekemään (alle +40C tai jotain), ja suuttimen plussa tulee startilta. Se anturin liitin on se todella litteä vaalea liitin, kannattaa mitata että anturin toinen nasta on maadoitettuna ja toisesta on matkaa maihin jokusia kymmeniä ohmeja (näin arviolta, toinen karva siis maadoittaa starttisuuttimen ja toinen on lämmityssähkö kyseiselle osalle). Tämän lisäksi johdon liittimen molemmat nastat kuuluu olla yhteydessä maahan(toinen noin 1ohm ja toinen jotakin kymmenkunta ohm) kun starttisuuttimen liitin on kiinni, ja toisen muuttua äärettömäksi kun starttisumun liitin irroitetaan.