KL-varaosat  Race.fi

13.02.2011 autolla viimeksi ajettiin ja tänään auto ei käynnistynyt?

• 21 Vastauksia
  • 5175 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Volvoilija88

• De Luxe
  • *
Nonii, elikkä uusi vika tuli kun toisen sai korjattua joo..  :-\ Volvoni ei tänään halunnut käynnistyä, startti pyörähti kyllä hieman mutta ei! Auto siis seisonut tuon aikaa kylmissä pakkasissa.. Akku oli tyhjentynyt, 11v näytti.. Ladattiin siinä jonku aikaa ja sit lähti käyntiin.. Akku on 62A Hankook, alle kaks vuotta vanha.. Oon aiemmin jo kiinnittäny huomiota toho käynnistykseen ku aika huonosti starttaa vaikka olis vaa 2-3 päivää seissy -20 asteen pakkasessa (Vou Vou Vou) kuuluu, sama homma oli aiemmalla volvon akulla, mut siinä akussa oli kyl sillo vikaa.. Ajovalot ja mittarivalot himmenee huomattavasti ku laittaa puhaltimen täysille tai ilmastoinnin päälle tai takalasinlämmittimen ja tuota himmenemistä on ollu aina tän 3 puolenvuoden aikana mitä auto mulla ollut.. Olisko tää laturin säädin paskana?

Poissa Volvoilija88

• De Luxe
  • *
Olis pitäny sillo aiemmin ostaa vähä toisenmerkkinen akkukin, mitä oon tosta hankookista kuullu ni (EI HYVÄÄ PÄIVÄÄ SENTÄÄN)  ;D

Poissa C70

• Grand Luxe
  • **
Volvolla 60ah akku 80e ei paha. Ei noilla hinnoilla kannata 50e hara kiri akkua ostaa.  ::) Himmeneekö valot ja jne auton käydessä kun laittaa puhallinta ja muuta päälle?  ::)

Poissa Volvoilija88

• De Luxe
  • *
Kyllä himmenee ja on ptemmän aikaa jo.. Jos olisin kuullut noista optiman vahvoista akuista aiemmin sillo ni en olis mitää tollasta hankookia ostanu, mut en itse usko et akussa vain olisi vika?

Poissa Volvoilija88

• De Luxe
  • *
Latauksen merkkivalo ei ole ikinä syttynyt!

Poissa C70

• Grand Luxe
  • **
Jos auton käydessä himmenee valot/puhaltimen ääni muuttuu, on laturissa vikaa. Akkua käytetää ainoastaan käynnistykseen.  :) Hiilet/säädin finaalissa tod.näk   ELK "KORKS"  ELK

Poissa Volvoilija88

• De Luxe
  • *
Pitääpä huomenna mitata toi laturi.. Jos säädin laturista menny ni älä vaa sano et se on siel sisällä jossai pahas paikas?

Poissa C70

• Grand Luxe
  • **
En ole itse vaihtanut, mutta siinä laturin päädyssä se on, helpompi ottaa melkeen koko paketti käteen ja tutkii samalla liukurenkaat jne. Mutta mittaa se latausjännite ekaks  :)

Poissa Volvoilija88

• De Luxe
  • *
No näin huvikseen ennakkoon kysysin sitte et mistä uusi laturi?? Mistä muualta sais ku purkaamoilta? Mitäs sanotte tosta?? http://www.nettivaraosa.com/auton-varaosat/935970

Poissa Volvoilija88

• De Luxe
  • *
Vai kannattasko suoraan isompi?

Poissa supa87

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
Motonetissä sai vaihtolaturia halpaan hintaan jos oikein muistan lukeneeni :)

Poissa C70

• Grand Luxe
  • **
Kyllä 100A riittää mainiosti  ::) Purkaamot haluu varmaan yli puolet uuden hinnasta ja joku 200tkm ajettu laturi vielä.....

Poissa pomo

• Group A
  • KOFF ROCK!!
Olis pitäny sillo aiemmin ostaa vähä toisenmerkkinen akkukin, mitä oon tosta hankookista kuullu ni (EI HYVÄÄ PÄIVÄÄ SENTÄÄN)  ;D
Mulla on ollu yks Hankook ja autossa oli vielä n.600W audiojärjestelmä, ei mitään ongelmaa.

Poissa Volvoilija88

• De Luxe
  • *
Tekeekö lucas merkkisellä laturilla mitään? Näkyy olevan fixus-nettikaupan sivuilla toi 30 euroo kalliimmalla kuin bosch ja molemmat 100a...  ???

Carcom Oy  Elekma