Ja sit kun konkka sippaa niin, tyhjää varmasti akun. 
Sitten kaivetaan mittari esille ja ihmetellään, ostetaan uusia tietysti tilalle.

Eikös oikea tapa lähestyä tätä asiaa ole "käytettävä budjetti" ja mitä laitteita autoon tulee tai mitä siellä on tai
Mikä on oikeasti se käyttötarkoitus ja missä tilanteessa?
Koitan hieman oikopolkua koska tämä on oikeasti loputon väittelyn aihe.
Jos rakentelu lähtee isolla budjetilla eli vedetään koko virtapuoli uusiksi (iso pääakku, mahd. pieniä lisäakkuja kuten BSB tai pari isoa akkua, isot kaapelit ja koko helahoita). Vastaavasti on varmaan myös sellaiset laitteet jotka vievät virtaa ja pari laturia vielä kaupan päälle.
= Ei tarvita lisäksi erillisiä kondensaattoreita. Virtaa varmasti riittää, ihan missä vain.
Jotain medium-tasoa. On lisätty muutama vahvistin (oletetaan nyt, että ollaan jossain +-1500w luokassa, eikä kisata missään, vahvistimet ovat muuta kuin 'biltema', laturikin puhkuu vielä), jopa isompia kaapeleita on vaihdettu, uusi pääakkukin löytyy ja jopa maadoitukset on kunnossa.
= Ei välttämättä tarvita kondensaattoria. (Ehkä yksi BSB tai vastaava voisi olla varuiksi?) mutta pienellä "parkkipaikka luukutuksella" ei tule ongelmia.
Aloittavaa tasoa. On lisätty se järeä tarjous vahvistin ja virtajohdot laitettu (ehkä liian ohutta kaapelia). Hyvin todennäköisesti valot vilkkuu ja ongelmia on. Tähän saa lievitysti konkalla tai BSB-tyyppisellä lisäakulla. Todennäköisesti ongelma lievenee tai poistuu jossain tapauksissa mutta onko oikea syy/syyt jossain muualla miksi virta ei riitä? Ilmeneekö tämä ajossa vai auton ollessa sammuksissa parkkipaikalla?
= On apua konkasta tai pienestä lisäakusta.
Syveen tai saveen. Oli sitten konkka tai useampi, lisäakku. Kunhan ne luovuttavat virran nopeasti ja ovat lähellä vahvistinta niin niistä on apua, jos aloitellaan rakentelua eikä vielä pysty tai edes tiedä, että virtajärjestelmää kannattaa alusta asti parantaa Hifi-asioissa.
Noiden välistä löytyy monenlaista settiä ja monta käyttötarkoitusta eri tilanteisiin.
Kuitenkin kaikki +1milj faraadin superkonkat kannattaa unohtaa ja ostaa vaikka järeämmät kaapelit ja kunnon liittimet sillä rahalla.
Käyttötarkoitus/tilanne ja omat laitteet sen oikeasti määrittelevät tarvitaanko vai ei.
Nämä "töräytykset ja debbojen" hakemisen kanssa on sitten vielä tarkempaa, että virtapuoli on kunnossa alusta alkaen. Eikä tarvita tilpehööri konkkia.
Itselläkin oli 2 ensimmäisessa autossa pienet konkat, kun hifi-harrastusta aloitin. "Ostaako alle 100e konkka vai ~300e akku" se oli todella helppo valinta. Toinen oli 0.5 ja toinen myöhemmin 1.2F, omassa käyttötarkoituksessa eivät valot vilkkuneet ja virtaakin riitti joka tilanteessa. Nyt ei ole konkkaa mutta järeä akkukin on kontissa, lyhyet matkat ja riittävät kaapelit. Voi luukuttaa hieman pidemmäkin hetken ja varmasti kuulovaurioon riittävällä voimalla, soiden vielä kauniisti.