Näistä asioista on keskusteltu vuosia, mutta haulla en saanu kaikkea selville.
Autossa on se vitsaus että lämmöt on normaalissa noin 20km maatie ajon jäljiltä. Viisari siis nousee noin viisarin verran yli puolenvälin. Sitten kun tulet taajamaan niin laskee lämmöt jonnekkin klo neljän suuntaan, melkein välittömästi ja nousee taas kun pääsee kovempaa ajamaan...
Noh sit toinen vitsaus on toi kennon tai o-renkaiden vuoto, matto märkä kuskin puolella, ja jäähytin nestettä saa lisäillä. Ei siis ole vielä tarkistettu, mutta ajattelin tiedustella seuraavia.
1. Oisko termari vaihettava kun toi mittari heittellöö? Paljonko maksaa sinisellä alkuperäinen, ja tuleeko kaikki tarvittavat tiivisteet mukana? Ja pitääkö varata jotain liimaa, jos pitää niin mitä?
2. Ainakin lämppärin kennolta pitää ne O-renkaat uusia, mutta onko näitä erikokoisia vai saako siniseltä näitä ilman kennoa? Ja jos saa niin mitä mahtaa kustantaa, ei kait montaa euroa...
3. Autolla ajettu yli 450tkm ja varmaan alkuperäinen kenno niin voisiko se olla tukossa, että olisiko hyötyä vaihtaa uuteen samalla kun ne O-renkaat uusii?
Miksi pohdin noita, autossa lämmöt täysillä tarkenee heikosti ja ikkunat tahtoo vain edestä pysyä auki, vai jaksaako edes toimivana pitää takalase sulana?
Ja saako noita lämmityslaitteen läppiä jotenkin ohjelmoitua, kun ei toimi kunnolla. Pitää toisinaan heruttaa auki valitsemalla suunta uudelleen josta haluaa puhalluksen tulevan.
Kiitos neuvoista ja hyvää joulua kaikille foorumilaisille
