Kyllä se saattaa suht rauhallisella käytöllä kestää ton, vaihtaa sitte ku hajoaa.
Onkos tuossa koneessa littu vai potta mallin vauhtipyörä? littupyörään menee -765 SRE ja pottaan -763 SRE.. 
Pottapyörään menee heittämällä 763, MUTTA littupyörä vaatii kyllä uudet tapit jotta 765 sopii siihen, ja myös tarpeeksi paksun kytkinlevyn tai vauhtiksen sorvauksen.
Omasta litusta otettiin veke 3mm reunoilta ja 1mm levyn kohdalta, ni on aika jees... levystä riippuen. Tosin vaatii massiivista kytkinkopan muokkausta sopiakseen 300 sarjalaiseen vinokone kytkinkoppaan. Ehkä 5mm paksulla vauhtiksella SRE menis muokkaamatta koppaa... EHKÄ
B200K koneesta siis kuten petekselle selitin:
Vauhtis (B200 on potta jos ostat 763 asetelman tai haluat käyttää renix sytkää), kytkinkoppa painelaakereineen, levy joko vakio 215mm tai audi 200vaparista 228mm tai audi200turbosta 240mm JOS 765 asetelma ja littu.
Öljypohja, pumppu/pumpun jalka (FT:n korkea pumppu sit EI sovi 360 öljypohjaan edes 360 jalan kans)
Vesipumppu (ostaisin kyl uuden motonetistä, 300 sarjan B200 pumppu maksaa muutaman kybän
Moottorikannakkeet, laturin ja mahd.tehostajan kiinnike
Väliakseli ja lohkojakaja, jos ei halua käyttää päätyjakajaa (joka sopii olemaan pre 1986 sisätilaflektin kans, 1986-> vaatii flektikotelon sahausta).
M47R kestää sit saman kun M47/45/46, eli sen 420-450Nm, sit pamahtaa kerrasta jos vedättää 3/5 vaihteilla. 1-2 kestää varmaan hitusen enemmän ja 4.vaihteella ainakin 600Nm kun se on suora. Vakio perä kestää kans, kunhan ei sudittele yhtä rengasta älyyttömästi, tai harrasta varttimailia 300hv++ tehoilla (mitä lootakaan ei kestä). Vetarit kestää kans about saman.