Miksihän ei videot pyöri kitkat kännykässä , youtube on päivitetty viimeiseen versioon. Lataa kyllä kuvavirtaa, muttei toista 
Mene ja tiedä. Googlella on kuitenkin pirusti tietotaitoista porukkaa töissä, joten luulisi tulevan kerralla toimivaa, toki pieniä bugeja voi olla.
Play-kaupassa tulee vastaan paljon kommentteja, että sovellus x ei toimi, mutta itse olen säästynyt melkein kaikilta fiboilta.
Oli tosin minullakin jossain vaiheessa aiemman Kitkatin kanssa ongelmaa Youtubin kanssa, mutta sitten Motorola heitti kehiin Lollipop päivityksen saataville.
Sen jälkeen on pelittänyt Youtube päivityksineen ilman ongelmia.
Itsellä luurina Motorola Moto G (US -malli, vain sisäinen muisti 16 Gb, ei korttipaikkaa), ja kättiksenä Lollipop 5.0.2.
Veljellä on Euromallin vastaava, tosin 8 Gb sisäistä, muistikorttipaikalla, ja 4G valmius. Siihen ei ole vielä tullut Lollipop päivitystä.
Motorola tosiaan lupasi kaikkiin Moto -sarjan puhelimiin Lollipop päivitykset, ja viimeisimmän tiedon mukaan tulee tuoreempi Lollipop versio, joka sisältää bugien korjauksia.
Ainoa havaittava bugi, minkä olen itse huomannut tuossa 5.0.2 Lollipopissa on, että herätyskellon torkku- tai sammutusilmoituksissa puuttuu kirjaimia. Esim. lukee: "Herätys Oh." tai "Torkku xx.xx ast."
Muuten toimii oikein hienosti, ja Kitkat vs. Lollipop, niin toiminnot nopeutuivat ja akunkesto tuntui ainakin aluksi parantuvan tietyillä osaalueilla.
Lisäksi käyttis muutenkin selkiytyi ja Lollipop onkin kevyempi järjestelmä kuin Kitkat.
Seuraavaa älyluuriakin olen katsellut, jos tuo nykyinen nyt hajoaisi, niin Suomesta ei näytä saavan puhelinta alle 500e, missä olisi Lollipop käyttiksenä. Tosin ominaisuudet kasvavat hinnan mukaan.
Hinta-laatu suhteeltaan tuo Moto G on kuitenkin ollut hyvä.
Uutena maksanut noin 200e, ja hintalaatusuhde hyvä (kestänyt myös pari tiputusta), vaikka näyttö on vain HD-ready ja pääkamera 5 MPix.
Suurin plussa tuossa on ollut juurikin päivitettävyys Lollipoppiin, kun edes kaikissa tällä hetkellä myytävissä 500e puhelimissa ei ole Lollipoppia tehdasasetuksena.
Itselle ainakin riittää 4,5" näyttö, kun mahtuu vielä taskuun hyvin, ja nettiä näkee selata ja videoita katsella. Myös 5 Mpix kamera menee perus kuvailuissa, jos ei vaadita huippulaatua.