Ei kannata ehkä ihan halvinta kiinalaista ostaa, niissä on aika karsitut ominaisuudet/vanhaa rautaa ja ei mitään takuita käyttöjärjestelmän paivityksistä.
Jos tuota Blackviewiä olet ostamassa, niin ehkä minimissään tämä malli: https://kauppa.dna.fi/tuote/p/blackview-bv7200-musta
Tuossa sentäs toisiks uusin Android 12 ja 6Gt Ram-muistia 
Ehkäpä juuri nämä käyttöjärjestelmät ja niiden odotettavissa olevat käyttöiät kiinnostaisivat eniten/olen niistä pihalla kuin tamponinnaru. Muuten luulen, että mikä tahansa kapula, jonka ens viikolla kantaisi kaupasta ulos, riittäisi suorituskyvyltään tarpeisiin.
Minä kun pääsen verkkovirran piiriin pääsääntöisesti joka vuorokausi, en tarvitse kuukautta kestävää akkua, puhumattakaan jostain vitun selfiekameroiden viimeisimmistä viirauksista...

Enkä tosiaan ala maksamaan esimerkiksi kolmeasataa euroa ominaisuuksista, jotka on tähän asti saanut 100-200 eurolla, ja niissäkin on puolet liikaa.

Tuo linkkaamasi malli mahtuisi budjettiin, ja ehkä tuurillaan jopa taskuunkin, ei vain näytä olevan tällä hetkellä saatavilla. Mutta vastaavia ehdotuksia/kokemuksia otetaan vastaan.