kyllä saa uuden tilalle.nimimerkillä kokemusta on. 
Ei saa.
Samsung on hiljattain muuttanut takuuehtojaan siten, että
yksikään samsungin älylaite ei mene takuuseen näytön vaurioitumisen vuoksi. Ja sonera ilmoitti samointein, että puhelimen takuu on täten rauennut, koska vesi- ja pölytiiveys on menetetty haljenneen lasin vuoksi.
Oma mielipide:
Viimeiset SamSungin puhelimet tällähetkellä. Jos ostat käyttötuotteen X ja siinä on takuuehdot D. Niin onko nyt kovin fiksua toihua asiakkailleen (esim. sonera on tässätapauksessa Samsungin asiakas, minä soneran) muuttaa ehtoja D jälkikäteen niistä ilmoittamatta?
Asiasta on kuulemma kuluttaja-asiamiehen lausunto (epäselvä, kuten moiset aina on), jonka mukaan samsungin lausunto koskee kaikkia, myös "vanhalla" takuulla olevia laitteita.
No nyt mulla on 6kk vanha puhelin, joka on arvoton (näyttö halki eikä mitään takuuta enään voimassa). Hyvää joulua muillekkin! :hello: