Auto kasassa. Kuvia tullut otettua aika huonosti, mutta taka-akseli asentui paikalleen ilman suurempaa dramatiikkaa. Vielä ennen akselin asennusta hinkkasin ruostetäpliä takakaarista ja maalasin ja massasin. Lukkoperä toimii hienosti, peräöljyiksi laitoin Redline 75W-90:ä. Paremmat takajarrusatulat uudenkarheilla paloilla varustettuna otin purkuautosta ja käsijarruun asensin kenkien levittäjien vastapuolelle säätöruuvit, hyvin pitää.
Nopeusmittariongelma juontikin juurensa vääränmalliseen nopeusmittariin, kaikkea sitä oppii kun vanhaksi elää

ABS:ien ja tiheän anturikehän kanssa pitää siis olla K24364 tai K24964 merkinnällä varustettu mittari, nuo kaksi mittaria jotka tässä eivät toimineet olivat K6091 ja K6241. Oikeanlainen -93:sta oleva mittaristo löytyi pikapikaa ja nyt toimii mittari ja ABS-valo ei pala. Aika erikoinen homma että nuo vanhemmat mittarit eivät toimineet lainkaan, teoriassahan niiden olisi pitänyt näyttää nelinkertaista nopeutta.
Auto katsastettu huomautuksitta eilen. Samalla tuli tilattua uudet rekisterikilvet kulahtaneiden tilalle. Ajellessa totesin että lämmöt eivät pysy oikealla tasolla, joten termostaatti vaihtui uuteen. Hinta muoviämpäri tuplaantunut sinisellä, nykyään listahinta 28e. Toki prosentteja lähti jonkin verran kuten yleensä.
Takapään korkeus sattui aika lähelle sopivaa. Auto on vaakatasossa, mikä 240:ssä tarkoittaa sitä että kaarien korkeuksia katsottaessa perä näyttää vähän laahaavan. Laitettava takajousien alle n. senttiset korotuspalat niin asento on täydellinen..

Ulkopuolella on vielä kaikennäköistä muutakin viimeisteltävää.


E: Kylläpäs puhelimen kamera vääristää ankarasti, näyttää kuin taustalla oleva halli olisi kaatumaisillaan
