Moro ja anteeks, jos on toistoa, en ihan löytäny haulla tarpeeks. Kyseessä siis -93 940 turbo, josta pimeni ahdin. Löysin sitten jostain 700-sarjalaisesta puretun påakosarjan ja ahtimen, pakosarja toki halki. Irrottelin tuossa garretin ja huomasin, että siinähän on kiinnitys pakosarjaan aivan väärinpäin kun mitsun turbossa. Mitsussa kaikki liittimet banjomallisia, kun taas garretissa öljyt laipoilla. Bonuksena pakoputken kiinnitys on myös väärinpäin. Näinkö se nyt on normaalia?
Epäilen siis, että vanha ahdin on TD04, ja uusi siis T3. Mistä siis sopivat laippaletkut öljylle ja mitä tuon kiinnityksen pakosarjaan kanssa kannattaa tehdä. Siis jos nyt se siihen koneessa olevaan pakosarjaan edes istuu...
Meikä on vähän ehkä käsi, mut olisha se jo hyvä päästä tuotakin autoa ajelemaan. Olisko muuta vielä, mitä pitäis tajuta?