Miten muuten irroitit kotelon muotista?
Ja irtosiko tuosta finnfoamista lasikuitu helposti, teippaamatta?
Ite tehny vaan tarvikkeista mitä löytänyt yhden kotelon.. mut miettinyt eri vaihtoehtoja mistä tehdä helpommin symmetrinen muotti, ja toistaseks päätynyt ratkaisuun tehdä pellistä pääosin muotti ja kotelon irroitus halkeisemalla se (laminoi vaan 2 kerrosta, jotta pysyy joustavana).
Mielenkiintoista tietää, toimiiko nuo läppärungot sit ilman alipaineen mukaan tehtyä synkronointia.
Hienosti kuitenkin toteutettu! Aiotko käyttää erillistä tyhjäkäynnin säädintä vai läppiä säätämällä tyhjäkäynti ?
Toki tällöin säätövaiheen aikaan voi tulla ongelmia läppien täydellisen sulkeutumisen kanssa jos riittävästi ampuu imupuolelle..jolloin karstoittuu se läpän tiivistysalue.
Ne suoraan kaasuttimen / läppärungon kiihdytyssuppilon päähän tökättävät "sukkaputsarit" virtaa aika kehnosti..
Niitä valmistaa esim. Pipercross, TwinAir..
Kotelosta jos olisi mahdollista tehdä huomattavasti isompi, niin silloin vois tietysti rakentaa sisään ison suodatinprofiilin.
