Tässä linkissähän siis kerrotaan step-by-step koko huohotinjärjestelmän huolto.
Kerpele kun toi öljynkeräin on siellä imusarjan alla ja siihen ei pääse käsiksi kuin ainoastaan imusarjan irroittamisella. Ei kait sekään ole maagisen ylitsepääsemätön homma, mutta kun ei pääse edes imusarjaa irroittamatta kurkkaamaan että onko tuolla tukosta vai eikö ole 
Mitä tässä oon foorumeita lueskellut, niin jollain siellä huohottimen keräyssäiliöässä ei ole ollut paskaa juuri mitään, mutta tuo turbon pää on sit tukossa hyvinkin ja letkut jo hapertuneita.
Viilataan taas pilkkua, ettei nyt jää kelleen mitään väärinkäsityksiä, eli tuo linkkaamasi mötti on PTC-nippeli eli se missä lämmitysvastus sijaitsee.
Koko tuo huohotusysteemi on sitten PCV.
Ton vastuksen toiminnan pystyy mittaamaan aika helposti ohmimittarilla tai kytkemällä siihen 12V ja amppeerimittarin sarjaan sen kanssa.
Ei ole kyllä nyt tietoa paljonko vastuksen arvo pitää tarkalleen olla (muuttuu lämpötilan mukaan), mutta mikäli mittari ei näytä mitään, niin sitten se on ainakin sökö ja jos pientä ohmimäärää niin sit se on todennäköisesti ok.