Multa ei kyl oikeen suju edes tää showroomihomma, tais mennä kuukauden päivät että sain aikaseks kaivaa luurista sisustakuvat inttervepsiin asti

Enivei, pistetään kansan naurettavaks par sisustakuvaa, alkuun vaikka tuota hienoutta katosta alkaen, punaset aurinkolipat ja punanen kattoverhous


Sama takaa, "vähän" tuo rätti roikkuu mutta pari hakaneulaa pitää peilinäkyvyyttä yllä


Ja tässä mitä kuskinpenkistä on jäljellä, selkänoja aivan priima ja sit istuinosa näyttää tommoselta


Ja takapenkki yllättäen parempi kun etuset

Lisäks oli ihan pakko räpätä hieno detailiotos konehuoneesta, tämmösiä tarttee melkeen tolla osanumerolla hakea lisää


Jotakin on tapahtunutkin, kohta 1000km ajeltu märkiä kelejä vältellen ja suurin ongelma toimivuuden suhteen on tuon moottorinohjauksen ylimoderni piirre lähteä vastahakoisesti tulille kun konetta lämmittää lohkarilla, hörähtää hitusen ja sitten ryytyy, tarttee joskus pari-kolme yritystä että jää käymään. Lisäks käy ehkä 45sek noin 750rpm tyhjää ja sitten se pomppaa 900-950 nurkille ja jää siihen, mistähän tuo mahtanee johtua? Muuten pata pelaa OK vähän hektistä tyhjäkäyntikierrosten säätöä lukuunottamati, kulutuskin on maantiellä tommonen kymppi lukottomalla invalidivaihteistolla eli pata lie sen suhteen kunnossa. Ja testatusti ei myöskään huohota.
Vaihtelin myös hervottomana helisevän taustapeilin (kiitokset lahjoittajalle!), siivosin sisustaa hiukan lisää, fiksailin takavalojen kosketuksia ja asensin vasemman takajarruvalon kevyellä purkkapatentilla kun umpion puolelta pidikkeet huonona, vaihdoin tehostinöljyt testiksi ja dremelöin autoon ebaystä hankitun avainaihion pohjalta kunnollisen avaimen kun ei vanhassa ollut mitä kopioida. Nyt pelaa kaikki lukot just eikä melkeen. Jaa niin tulipa etupyöränlaakerien hennot välyksetkin kiristeltyä poies, muuten on ollut lähinnä ajoa ja fiilistelyä. Kiva peli, harmi että on tommosta loskapaskakeliä ni eio raattinu juur ajella

Seuraavaks tartteiski alkaa arpomaan, tekeekö laiskan miehen ahdisteluna eli sarja ja ahdin vaan vaihtaen (kenties myös 531 kansi hyllystä) ja antaa laatikon olla ja uskoo että kangenlaakerit yms on kunnossa, vai pitäskö oikeen motivoitua ja sipasta kone+aski ylös, pistellä uudet kangenlaakerit ja masentaa invalidivaihteistoon shiftkitti niin se vois kestääkin ja sais venytettyä oikean vaihteiston laittamista hamaan tulevaisuuteen, vaikka ihan vaan budjettisyillä perustellen.
