Venakopan tiiviste kannattaa sovittaa ajoissa, ei meinaan välttämättä ole oikeanlainen jos olet varakiristä sen Volvoa varten ostanut. Muistaakseni Mnetin tiivistesarjassa on vääränlainen (Audi?), varaosaliikkeestä eka oli myöskin väärä. Vasta kolmas osui ja se lieni jollain VW:n numerolla. Tiivisteissä on niin paljon eroa että eivät sovi millään jos on väärä. Muut tiivisteet muistaakseni sopii. Paitsi alipainepumppuun, se piti ostaa erikseen Volvolta.
Ei siihen oikein muita erikoisia kaluja tarvii kuin sen kampuran kiinnipitojytkyn ja nokka-akselille kans. Sehän sulla tais jo ollakkin?
Nokka-akselin pumpunpuoleisen pään merkkiuraan olis joku rauta jolla sen saa kannen kanssa tasan mutta ite oon pärjännyt ilmankin.
Pumpun ajoitukseen heittokello. Mulla on ihan tavallinen magneettijalalla oleva, pysyy tehostimenpumpun raudassa kiinni ja kello itessään kierretangosta väännetyn varren päässä siellä pumpun päätytulpan luona. Joku ohjuri + tappi tarvitaan pumppuun mittausta varten. Mulla on poranterä ja muoviholkki joka sopii siihen pumpun mittareikään.
Kierretankoa kannattaa aina pitää käsillä. Siitä saa valmistettua kaikenlaista tarpeellista helposti. Eikä oo edes kallista.