SJS onnistu vastaamaan ainaki tehokkaasti kaikkee muuhun ku kysyttyyn..
Oon nähny ihan oikeesti hienon tuunatun 960 livenä, enkä puhu nyt Peetun autosta koska senhän jo moni tietääkin.
Kerroinhan että näiden tuunaaminen on haaste ja tee-se itse peliä. Tuolla pukeman linkkaamalla sivustolla olevat osat on kyl sellasta leikkaa ja liimaa ettei oo tottakaan, siis näitä normi lasikuitulirpakkeita jotka on ekan pakkasen jäljiltä hajalla... itse olen enemmän orkkiskamojen tai ainakin muoviste tehtyjen puolestapuhuja, ja näitä tarkoitin ettei ole saatavilla. Varmasti vaikka bugatti veyroniin on saatavissa lasikuitupuskuri.

Tuon auton madaltaminenkin on jo haaste. Takana kun on se muovinen lehtijousi. Volvolta siihen joskus vuonna elvis sai vielä madallussarjaa, muttei enää. Eteen käy muiden mallien jouset. Miksi ihmeessä valot pitää vaihtaa jos xenonit laittaa? Kunhan umpiot on kunnossa niin pesee valotehossa tuning valot.
HCR umpioissa xenonpolttimot ovat laittomat.
Ainakin itse huoman joka kerta kun tulee joko jälkiasennusxenon vastaan maantiellä, kun häikäsee todella pahasti... takaisin tulee 100referenssin edestä täältä sillon laillisilla xenoneilla...

Valoja näihin ei saa siis tuningmallisia kuten jo totesin, ei sitten yhtään mitään, ei eteen eikä taakse (takavaloista löytyy oranssilla tai valkoisella vilkulla). Tuningvaloja (paskalaatuisia) saa esim korollaan, pikkuVAG vehkeisiin ja ranskiksiin ja yleisempiin volvoihin. Näihin saa vaan vakioita. Lokarin sivuvilkkuja löytyy tuningmallisia.
Puskureita saa varmasti jotain jostain, mutta kyllä ne aika vakion näköisiä lasikuituhömpötyksiä on, joissa sopivuus on hanurista... se orkkishuuli mikä näissä on tuntuu olevan suurin tuninki. Tottakai esim 850/70 sarjan puskureiden alaosia jne on asenneltu eteen ja taakse kuten ekassa postissa mainitsin.
Takapään madaltaminen tosiaan on haaste, nivot veke (jos on) ja säädettävät tolpat taakse tilalle, ni sit varmaan onnistuu. Jos ei oo nivoja, ni sit on hankalampi, ku nivojen lehtijousi kantaa osan perän painosta, eli jos nivot korvaa heikoilla jousilla olevilla kynätolpilla ni saa varmasti madallettua. Itse jos rupeaisin hommaan, tulisi ilmajousitus laitettua, koska se ei ole juurikaan jousien+iskarien vaihtoa kalliimpi (iskarit 1100e varvi nivojen kanssa, jouset päälle 6-700e jos edes saa taakse lehtijousta enää).
Ja toi lause "Ellei auto sitä ennen vaihdu" kertoo jo sen, ettei tälle koskaan tulla tekemään mitään. Sori että tuomitsen heti kättelyssä. Mutta The_OttoB:n lausetta lainaten: "100 miestä puhuu autonsa turboahtamisesta ja niistä 10 saa ostettua turbon. Vain yksi saa turbon asennettua. " Toivon että näytät toisin.