Kai tuo riippuu siitä, miten pitkään autoa on aikomus pitää. Omassa on kestäny 320tkm ja vain ajoittain pitää pientä ääntä. Pikkusen olen utelias ja kysyn onko mitään arvailua miksi kytkin luistaa noilla kilometreillä? Itse olen ajanut lastulla yli 150 tkm (mittarissa siis 321tkm) eikä luista.
Pakkohan tuota on pitää kun tiedän että muuhunkaan ei pitkään aikaan tule olemaan varaa ja harrastusinnostus taas kohdistuu nyt tuohon vanhukseen. Että siinä mielessä pitäisi kyllä teettää, maksaa vaan niin maan prkleesti.
En tiedä miksi luistaa, Sakemanneista tuo on tuotu, kaupunkiajoa paljon? Täällä päässä taas on monoa saanut aika tavalla, mutta tekniikaltaan vakio.
Ei kannata ekasta luistelusta alkaa vaihtelemaan...mulla on kytkin luistanut isoimmalla vaihteella rajummin vedättäessä jo liki vuoden ja se ei ole siitä yhtään huonommaksi menny vieläkään, ja välillä on niin ettei luista ollenkaan vaikka kuinka yrittäis. Kun ajo alkaa olemaan jatkuvaa luistattelua tai massapyörä alkaa täristämään, kannattaa alkaa miettimään ko. vermeiden vaihtamista. Omasta kokemuksesta sanoisin ette ole niin kiire tuollaisen ongelman kanssa.
No enhän mä nyt ala ajamaan autolla jossa kytkin luistaa, ihan sama luistaako joka viidennessä kiihdytyksessä vai jokaisessa. Kun se luistaa, ei pelit kulje ja mun mittapuun mukaan se on rikki. Mä tykkään ajaa autolla joka toimii.
Mulla meni puolessa vuodessa aivan paskaksi kytkin. Ohituksista ei meinannu tulla mitään ku niin pahasti luisti.
Eipä siinä ollu enään paljon pintaa ku syksyllä vaihdoin kaikki hilppeet.
Onhan tuossa kuitenki +500Nm vääntöä..
Kai se kaivettava jostain tuo raha, Debiliin soittelin niin varoittelivat että välttämättä hirveesti yli 300tkm ei pääse alkuperäisellä kaksoismassalla. Näillä vuotuisilla km:lla mulla se kaksi vuotta tai vajaa. Eikös sulla ollut joku järeämpi kytkin? Debilistä sanoivat että 6v laatikon versio kestäis paremmin vääntöjä, sama kuin sulla?