Aihetta sivuten, minä ihmettelin pitkään b200f moottorin toimimattomuuden kanssa ja kun melkein kaikki "kulutus osat" oli vaihdettu ja anturit mitattu tai vaihdettu eikä pelannut vieläkään niin sain forumilta sopivasti käytetyn moottorin ohjausyksikön. Sen vaihtamalla rupes pelaamaan. Kyseessä oli siis lh2.4.
Epäilemättä tuo ECU:kin kuuluu niihin kulutusosiin. Tosin sen diagnosointi on todella vaikeaa kun moottori kieltätyy käynnistymästä

. Minulla kävi EZK ja ECU GLT:tä katsomassa mutta eipä käynnistynyt. Sain myöhemmin myydyksi pois. Sessio kesti 11 päivää, jolloin käynnistyi

. Oikaisin YKK-anturin pään viilalla, tein pienen "pulloharjan", sijoitin sen YKK-anturi aukkoon ja pyöritin startilla pari kierrosta. Kokosin alkuperaisillä osilla ja kone kävi. Vian lopullinen syy jäi hieman arvoitukseksi ja Motonetin YYK-anturista puuttui magnetismi kun sitä myöhemmin kokelin, eikä käynnistynyt. Vikaakin oli, mutta ihan sivuosassa, eikä onneksi päätynyt loppukokeiluun...