Oijoi - tässä voi olla vielä mahdollisuus siihen, että se löytää paikoilleen huomenna.
Ja sinne se meni... Kiitokset Kulmamiehelle jälleen kerran.
Anturin vaihdolla lähti CCM 0040 vikakoodi huitsin tuuttiin.
Ja hyttiin tulee lämpimämpää ilmaa myös ilmastointi päällä.
Anturi siis löytyy ilman otosta puhallin moottorin yläpuolelta.


Seuraavaksi voisi vielä vaihtaa termostaatin uuteen, koska ylävesiletku on kohtuullisen kuuma ja lämmityslaitteelle menevät letkut eivät yhtä lämpimiä ole.
Viittaisi siihen, että termari vuotaa jonkin verran tai aukeaa liian aikaisin. Termostaatti onkin sitten ihanan kallis osa. Onneksi verkkokaupoista ainakin saa
ko osaa tarvikkeena.
edit: kuvat vaihdettu toiseen palveluun
edit 2: autotehtaalla käydessä mukaan tarttui V70 mallikohtainen subwoofer, jossa runko oli saanut damagea ja vahvistin oli ilmeisesti samalla särkynyt. Kytkin subille Hertzin vahvistimen ja hienostihan se alkoi pöhistä. Jouduin tosin luopuman alkuperäisestä romulokerosta takaluukussa. Vararengas on silti normaalisti omalla paikallaan.
Vahvistimet on nyt seuraavanlaiset.
Etuovet Autostudio 50.4 sillattuna kahdelle kanavalle. (2x120w)
Takaovet ja takapilareiden diskantit: Autostudio 50.2 (2 x 50w)
Alkuperäinen subwoofer: Hertz HPC2 sillattuna (170w)
Apukuskin penkin alla aktiivisubi:
Etupäähän voisi hankkia hiukan nykyaikaisemman lankun, josta saisi puhdasta tehoa jopa hiukan enemmänkin.
Loputon suo tämä autohiifikin tuntuu olevan.