Katsastuksessa käyty ja katsuri kitisi seuraavaa:
- Ohjaus jäykkä, ohjaustehostimessa vikaa?
- Päästöjä ei saatu mitattua koska pakoputkessa vuoto jossain kohtaa ja anto happi arvoks +10%
- Kuskin ja apukuskin turvavyöt eivät palaudu
Kaveri vaihtoi hammastangon ja raidetangonpäät, koska hammastanko vuoti öljyä, vuodot eivät lakanneetkaan siihen vaan tehostimen paineletkussa reikä. Noh tähän saimme uuden letkun ja vuodot loppuivat mutta ohjaus oli pirun jäykkä, katsurin kitinöiden jälkeen ihmeteltiin että mistä mahtaisi johtua, jotenkin ratti oli päässyt hieman alaspäin tipahtamaan ja ratti hankautui sen takana olevaan muovisuojaan --> muovisuoja pois ja ohjaus kevyt kuin orava. Yks rasti pois vikalistasta.
Myös turvavyöt haettiin paikalliselta romuttamolta ja sekin asia korjaantui. Vielä olis pakoputken vuoto paikannettava ja käydä ottamassa päästöt korjaamolla. Myös öljyt tuli vaihdettua

Ohessa muutama asennuskuva:

Turvavyön poistelua mutteripyssyllä, koska mitä nopeemmin sitä nopeemmin.

Uus vanha paikallaan.

Pientä koloa lokarissa, korjattu ennen katastusta.

öljyn vaihtoo

Toimivaa hammastankoo

Vanha pois ja uus roskiin? Eiku tä...


Raidetangon päät hiukan lujaa kiinni, kosaania ja lekaa nii johan irtos.
Jos loppuviikosta saisi päästöt vielä niin sais mennä hakemaan leiman