Asiallista!
Iteltäkin löytyis kaikki tarvittava r-sport turbotukseen ja kaverit pitkään jo yllyttäny lyömää ne kiinni omaan raatovankkuriin. 
Lueskelin tuota showroom kansiotas, ja täytyy sanoa että tässä kohtaa alkoi hymyilyttään:
Sitten sitten.. No Raatovankkuria on tullu aika paljon askarreltua jaksamisen ja ehtimisen puitteissa. Ei helv*tti et se on loppupeleis mätä, ja kaikilla muullakin tavoin yksinkertasesti huono. Jos olis tavallinen farkku, olisin jo hakannu sen kirveellä micran kokoseks ja paalannu. 
Tossa pari kuvaa synkkyydestä alkuvaiheessa... Ja noi oli vasta todellakin murto-osa. Se tunne, kun löydät mätäreiän ja kopautat sitä vähän isommaksi ja isommaksi ja isommaksi, ja sitten huomaat et melkein koko takalattian vois vaihtaa...
Nimittäin samassa veneessä oltiin joskus. Koripajan jäljiltä noi kopat mätänee vielä moninverroin karmeammin. Tuosta saanee käsityksen paljonko piti pohjaan tavaraa vaihtaa:

Eilen ajelin rinkiä hallin ympäri ja säätelin vähä raatokiidon moottorinohjausta. Poltin kumiakin

. Sai sieltä HX40:ltä sen 0,4bar ylipainetta ennen 3000rpm jarrua vasten. Isot suuttimet tarttee laittaa, muuten olis tekniikka nipussa. Sisältä vielä moottorinohjauksen johdot siistiä ja kierroslukumittari kytkee, eilen autoon löyty kaikki valot ja vilkut ja startin heräte kytkettiin räikkäshifterin P:n ja N:n kautta. Ja pakkivalotkin alkoi toimimaan. Kyllä raatokiito tänä kesänä leimataan, makso mitä makso.



Ja mitä maddeen tulee, mukavasti on työmatkaa vienyt. Ostin uuden kameran, täytyypi lähteä ottaan pari tuoretta fotoa.