Alkaa omistajalla jo ikä (dementia) painaa sen verran, että parempi laitella käyttöautosta huoltomuistio myös internetin syövereihin tai jää pian öljyt vaihtamatta. Tarkoituksena ei ole sen kummoisemmin laitetta rakennella, vaan aina kun jotain pitää uusia, niin laitetaan tilalle alkuperäistä tai hieman sitä parempaa palikkaa.
Tekniikka
- B230FT
- 531-kansi
- VX3-nokka-akseli
- Mitsu 18T ahdin
- M90-vaihdelaatikko
- Vaihdettu vauhtipyöräksi pottapyörä
- SRE-kytkinasetelma
- M90 dieselin massalevy
- Vakiolukko
Sisusta / Varusteet
- Automaatti-ilmastointi
- Vakkari
- Sähkölasit ja -peilit
- Puolinahat
- Jalomuovit
Alusta
- Edessä Volvon omat sport iskarit
- Takana nivomatit poistettu ja korvattu TRW-iskareilla
- Kilen Springs -madallusjouset joka nurkassa
Aloittakaamme muistio pienellä kuvakertomuksella:
Tällaiselta härveli näytti viime kesänä VRCF:n ratapäivällä

Sen jälkeen kun laitteen n. 200tkm ajettuna ostin, sillä ei ole koskaan ajettu nätisti

Autoa on piinattu kesällä radalla ja asvalttipujotteluissa

Auto on turha, ellei sen anneta tuntea omaa suorituskykyään, mikä tietty tarkoittaa sitä, että remonttiakin on välillä jouduttu tekemään. VRCF:n 2012 ratapäivää edeltävä ilta näyttikin tältä



Motorsporttia on turha lopettaa talven takia kesken. Lysti on mukavaa jääradalla ja talvipujotteluissa samaan malliin kuin kesälläkin.


Laitetaan vielä kuvakollaasin loppuun yksi otos ajoneuvon sisäpuolelta

Mittarissa on nyt 455tkm ja lisää tulee noin 40tkm per vuosi. Ajettavaksi tuntuis olevan tehty.