Niin ja tietysti kannattaa itseltä jo alkuvaiheessa kysyä, että mitä odottaa moottorilta johon ko. kansi tulee. Eli kannattaako laittaa kanteen esim. 1000e jos tehot, joita on hakemassa saa myös vakiokannella. Tämä siis yhtään puuttumatta siihen, etteikö auton luonne parane kantta parantamalla, mutta jps puhutaan normi kuolevaisten tehoista niin kustannustehokasta se ei ole.
Itse olen huomannut *vain oman pienen paani mietteita*, että
Jos tehotavoite noin 400hp = Vakio 531
Jos tehotavoite noin 500hp = Kansi työn alle.
8V kanteen saa hyvän nokan 100-200e.. 16V kanteen nokat taitaa olla lähempänä 600e..
Venttiilityöt ja muut saat kertoa vaan rehellisesti kahdella. Niin ja kanavien teot..
Ja kun saat 16V kannen niin samat ajatukset tulee päähän. Kannattaako sitä nyt vakiona sinne laittaa
