Alkuperäinen mitsun 13c alkaa sanomaan yhteistyösopimustaan irti, sinisen savun saattelemana.
suuttui leikistä kun 304000km jälkeen nosteltiin paineet 1bar tietämille ja nyt 12000km myöhemmin alkoi sininen pöllyttely.
mitä ahtimia olette vaihtaneet tuon b230ft jatkeeksi? mikä pulttijako mitsun 13c laipassa? käykö esim garretin ahtimet vai laittaako mitsun 16t tai mahdollisesti jopa 19:sen?
poikkeaako tuo 19t fyysisesti kuinka paljon verrattuna tuohon hiustenkuivaajaan? ettei sitten leimalla tarvitse katsurin kanssa tapella

tosiaan autossa muuten vv-suodatin, Viking-lastu, 3" pakoputki 2:lla läpivirtaavalla vaimentajalla, VX-Nokka ja 1bar paineet.
jatkossa mahdollisesti isommat suuttimet enemmän painetta jne jne... mutta turbo kuitenkin on nyt menossa vaihtoon teho tavotteet siellä 250-300hv tuntumassa...