Sanottakoon jo tässä välissä, että samaan konkkaan kannattaa laskea myös säädettävät tukivarret taakse. Jos olet pks-alueelta niin ainakin samppasportilta löytyy +-7 asteen camberin säädön mahdollistavat varret asennettuna

.
Ebaysta löytyy noita myös mazda 3, jotka käy myös volleen ja kai noita moni muukin myy??
Hyväksyntää noissa tukivarsissa ei ole, mutta mä sain omani leimattua, vaikka kyllähän nuo sähkönsiniset tukivarret kiinnosti katsuria, kunnes se huomasi ahtomittarin ja kiinnostui siitä

Ahdot olivat tietty vakiot, joten se siitä.
Mulla on n.-40mm madallus autossa ja muutti takarenkaiden kulmaa siihen malliin, että rengas olisi ollut entinen tosi nopeasti.
Mulla on ollut omissa autoissa "kiinteitä"ja "säädettäviä alustoja". Kaikki on kestänyt käytössä hyvin. Itse en enää ostaisi noita n.600€ maksavia säädettäviä alustoja, koska viimeisestä säädettävästä (oisko ollut gts) jäi huono fiilis joskus. Alusta oli tosi pehmeä ja säätökierteet on varmasti ollut ekan tälven jälkeen entiset (myin auton ennen talvea)
Mun ainoat vaihtoehdot olisi noi Eibachin kummatkin setit, mutta kun en itse ainakaan jaksaisi säätää korkeutta kun kerran kohdilleen (tiedän, että se olisi sitten kerralla mieleinen) niin saattaisin tyytyä tuohon b12 settiin.
edit: Pienessä aamupöhnässä kirjoiteltu näköjään mitä sattuu