Asetelma tuli viimein, ja eilen laittelin auton kasaan.

Ei siinä mitään sen ihmeempää... iskarit vaihtelin taakse samalla. Välityksestä tuli oikein mukava, 80km/h ja 1600rpm, 100km/h ja 2100rpm, 120km/h ja 2600rpm. Perä ei pidä minkäänlaista vollotusta, joten se välityksen vaihto kaiketi sitten onnistui hyvin.
SEN SIJAAN kytkin ääntää kyllä peränkin edestä! Voi morjesta, aivan järjetön rahina ja ryminä. Lisäksi kyllä tuo aika äkäseen ottaa kiinni, ei paljon pysty luistatella. Sen nyt vielä ehkä sietää, mutta tuon perän myötä kierrokset laski senverran alaspäin, ettei kaheksaakymppiä oikeen raaski ajaa vitosella, paitsi ihan tasasella tiellä. Ryske ei ole ehkä ihan niin rajua kuin aiemmin (edellisen levyn jouset kai pohjasi kokonaan polettaessa), mutta ne vanhan levyn jouset kai löysempinä antoivat anteeksi tasakaasulla ajon pienillä kierroksilla. Uuden sintterin jouset ovat senverran jäykemmät, että ryske loppuu 2500rpm jälkeen (vanhalla levyllä vasta 3000), mutta ennen sitä värinät välittyvät kyllä erittäin mukavasti askiin...

Lisäksi tyhjäkäynnillä kytkin ylhäällä askista kuuluu voimakkaampana se "klok klok klok" -ääni, joka aiemmin oli ehkä vain juuri ja juuri kuultavissa.
Stnan stna...
Mitenhän se kumikiekko kardaanin päähän auttaisi? Mistähän niitä saa?