Auto jäi hankkimatta, mutta suht läheltä löytyi kohtuuhintainen pelkkä 2.5TDI moottori, joka on puheiden mukaan ajettu 320tkm. Soitin kansisille (siis kansiset -yritykseen

) ja kyselin kannen teosta. Venttiilinohjurit, venttiilinvarrenkumit, jäykemmät venttiilinjouset, kanavien siistintä sekä nokan hionta r-koneistuksen kautta samalla kertaa ois koko potti tuhannen euron kieppeillä. Taidan ensi viikolla lähetellä kannen sinne. Edellinen kombo oli kaikesta huolimatta kuitenkin vähän pettymys, että täytyy sille jotain vielä tehdä jotta jaksaa laitella kasaan.


Alakertaan piti nyt saada ne 12.9 vahvuiset pultit, jotka tuntui kokokierteellä ja kuusiokannalla olevan taas jotenkin hankalasti saatavissa. Raapaisin paikallisesta tuollaiset osakierteellä olevat kuusio
kolokantaiset 12.9 vahvuiset, toivottavasti pukki on senverran paksu että noissa kierre riittää. Liimalla sitten vaan.
Vai tuleeko jollain mieleen jotain miksi osakierteellisen pultin käyttö runkolaakeripukissa ei olisi hyvä idea?
Hiflexiltä ostin öljynpainemittarin letkuineen. Nykyisen katastrofin olisi varmaan nähnyt paineiden putoamisesta jo ensimmäisen laakeripukin löystyessä. Valohan alkoi palaa vasta kun kolme pukkia oli jo irti.