Eli CO arvot auto vähäpäästöinen mitattu tyhjäkäynti 0,69 ja kierroksilla 0,89
elikkä aikasta lahjakkaasti päin helvettiä.
Tuota autoa ei koskaan sitten laimattu uudestaan jäi mysteeriksi mutta pitää laittaa uudestaan kun toisessa autossa nyt sama ongelma B20F mutta arvot oikeasti vialla,
CO tyhjäkäynnillä 3,5 ja nousee kierroksilla 14,6 että repikää siitä huumoria.
Mikä muoviämpäri tuon aiheuttaa, seos lie perseellään mutta en nyt enää keksi mitä alkas korjaamaan... putkisto/cat vaihtoon ei lie mitään merkitystä... tulpat on uudet... pitäskö puola vaihtaa tosin se on uusittu vasta, tulpan johdot, nekin on uusittu vasta...
Olisko imu-lämpötila-anturilla tai moottorin lämpöanturilla jotain osaa asiaan? ilmanputsarikin on vaihdettu ihan tässä kun tuntu tehottomalta... en tajua auttakee kaikki arvaukset tervetulleita.