Nyt oli naapurilta maksettu kirjoitus. Ei muuta kun tölkki paperi pussiin by falun 2015. Viestihistoria 0.
No sen verran voin teille hunsvoteille paljastaa, että tulin tänne ihan hevoseni kaiman serkun siskopuolen koiran innostuksesta kun postasi minulle noita em. kommentteja.
Viime syksynä kun olin hankkimassa talvirenkaita ja yritin etsiä tietoa juurikin kaikenkarvaisilta foorumeilta, että mitä renkaita suositellaan. Oli vain todella hankala saada mitään realistista kuvaa mistään kun kenelläkään ei tuntunut olevan mitään kokemusta, mutta negatiivista sanottavaa sitäkin enemmän ja kirjoitukset olivat tyyliä:
"KIINASTA TULEE VAIN P*SKAA"
"Michelin/Hankook/Nokia/Continental... On paras mitä oon ikinä saanu (ml. emäntä)"
Siispä perustin mielipiteeni itse, tutkin asioita ja luotin (sokeasti) hankkimaani tietoon.
Tämän tekstin jälkeen on pakko kysyä, kun nähnyt noita VAnnetukun mainoksia missä kaiken maailman kuraa haukutaan priimaksi, että onko sinulla jonkunlainen suhde kyseiseen maahantuojaan? Eniten nauratti, kyseisen firman mainoksessa (Jotka on suunnattu juuri nuorille mm gti-lehdessä) kun verrattiin Saksalaisessa testissä uutta pinnoitettua nastarengasta hakkapeliitta 5:n ja kehuttiin pinnoitetun voittaneen. Eihän siinä mitään jos verrataaan uutta rengasta 6-8 vuotta vanhaan malliin.
http://www.vannetukku.fi/greenmax-winter-grip-p-51993.html Parasta huumoria, kun lukee tuon mainoksen.
http://www.vannetukku.fi/nordic-3-pinnoitettu-testimenestys-p-31582.html
"Master Nordic 3 - Testimenestyjä huippuedullisesti
Master Nordic 3 uusionastarengas menestyi upeasti Liikenteen turvallisuusvirasto Trafin ja suomalaisen, maailman johtavan talvirenkaiden testauslaitoksen Test Worldin 2013 tekemässä suuressa talvirengastestissä. Master oli selvästi paras pinnoitetuista renkaista, ja uusien renkaiden joukossa upeasti 25:s. Jättitestissä oli mukana peräti 128 talvirengasta.
Master jätti taakseen valtavan määrän paljon kalliimpia merkkirenkaita, voittaen sensaatiomaisesti mm. moninkertaisen Tekniikan Maailman ja muiden lehtien testivoittajan Nokian Hakkapeliitta 5:n! Hakkapeliitta 5 oli vielä 2013 myynnissä, ja testivoittonsa se keräsi vain muutama vuosi aiemmin. Ostaessasi Master-nastarenkaan tingit vain hinnasta, et turvallisuudesta.
Test Worldin ja Trafin testiin pääset tutustumaan tästä: www.safewintertyre.eu " Ja ethän sinä pääse tuota testiä lukemaan ilman tunnuksia 
Kyllä olen ostanut renkaat vannetukulta, ja kyllä minulla jonkilainen suhde sinne päin, sitä kutsutaan asiakassuhteeksi mikä syntyy kun sattuu ostamaan jotain joltain.
Omituista, että vedät tähän mukaan jonkun master nordicin renkaan, vaikka en siitä puhunut mitään, tai muutenkaan vannetukun mainostamisesta. Ilmeisesti tässä yritetään nyt väkisin etsiä lokaa jostain, vaikka asian vierstä.
En nyt viitsi järkeillä em kommentista ja vannetukusta sen enempää, koska ilmeisesti toiset haluaa tulkita sen trollaamiseksi ja mainostamiseksi.
tästä voit tutustua test worldiin:
http://www.testworld.fi/ Ja tähän liittyen, en tiedä uskaltaako näihin TM, Tuulilasi tai varsinkaan Autobild rengastesteihin luottaa nykypäivänä ollenkaan. Kyseessä on kuitenkin voittoa tavoittelevia (lehtitaloja)yrityksiä, niin tiedä sitten mihin perustuu rengasvertailun voittajat, ominaisuuksiin vai ruskeaan kirjekuoreen päätoimittajan pöydällä.
järviin, oli hyvä kirjoitus, haiskahtaa vähän sarkastiselta, mutta tuskin se sitä oli.
Ihmettelen vain, miksi kaikki uusi ja/tai varsinkin edullinen on aina pahaa ja isolla rahalla voi vain saada laadukasta.
Ja miksi ihmeessä, jos jollain on kokemusta tällaisesta niin se pistetään heti trolliksi?
Tuskin nämä nykyiset suuret rengasvalmistajat syntyivät yhden yön aikana ja heti ensimmäinen paistettu rengas oli testivoittaja kaikilla osa-alueilla ja miljoonatilaukset odottivat aamulla jo toimitusta.
Ainiin, ja eikös volvo omisteta nykyisin kiinassa? joten eikös se tee siitä kura-auton

Roger Moore