Mä pesin kylkilistan alapuoliset alueet liukkarilla, sitten koko auto esipesuaineella, sitten koko auto AS40, sitten joitain paikkoja Korrek kliinerillä. Joka välissä runsas huuhtelu painepesurilla. Kiillotus oli tosiaan yhtä h*lvettiä 
Auto on jo 5v vanha notta maalipinta ei ole uutta vastaava. Ehkä tämäkin on yksi syy että jäsähti. Purkista vahattu kolmisen kertaa ja keskellä vasta pieni monttu.
Varmasti pätevä vaha mutta kannattaa tosiaan kokeilla pienillä alueilla kerrallaan ens alkuun. Näinhän taitaa ohjekin sanoa (0.3m x 0.3m) mutta oli kiire. No kiire loppui 3h kohdalla 
Edit: tuota ei muuten suositella lasille. No minä tottakai vahasin kaikki lasit mutta en tuulilasia sentään 
Mulla ei ole ollut koskaan ongelmaa tuon vahaamisen kanssa, aina on helposti lähtenyt pois. Pesut mulla suurinpiirtein samalla periaatteella, vahauspesun suoritan siten että roiskin liukkarit pintaan, annan hetken vaikuttaa ja sitten heti perään ilman huuhtelua esipesuvaahto vaikuttamaan ja näiden poishuuhtelu sit. Raudanpoistoa sitten ja kun se hetken vaikuttanut, niin sitten kinnaspesua liukkarilla. Sitten erittäin huolellinen huuhtelu, pesuaineita ei saa jäädä yhtään pintaan kun vahaa alkaa levittämään. Se levitys sitten kostealla vahanlevityssienellä ja ERITTÄIN vähän pintaan. Sormella vetäen voi seurata vahan kuivumista. Eli kun vahapintaa sormella vetää, ja jää kuiva rantu jälkeen, niin vaha on kuivunut. Jos jää raitaa, niin sitten vielä hetken odottelee. Vaha sitten levitetään hyvin kuivattuun pintaan, ei mitään pintakosteutta tai pisaroita saa olla jotta vaha kuivuu. Tuollaisesta isosta vahapurkista vahaa varmaan sata kertaa. Noilla pienillä näytepurkeillakin vahaa useamman kerran. Kertoo siitä menekistä kuinka vähän sitä tarvitsee laittaa. Mitä vähemmän saa vahaa laitettua, sen helpompaa on poispyyhintä ja myös lopputulos paranee ohuemman kerroksen myötä. Vahaa jää noin mikrometrin paksuinen kerros pintaan, loppu pyyhitään pois