Eli kaveri hommas tämmösen vm86 olevan motronic suihkutuslaitteistolla varustetun volvon.
Auto lähtee kylmänä kohtuullisen hyvin käyntiin ja käy normaalisti
Sitten itse ongelmaan, kun käytät lämpimäksi ja sammutat niin käyntiin saaminen edellyttää pientä vippas konstia, eli sulakerasian huulilla saa herkutella sulaketta nro1 eli polttonestepumppu(pääpumppu sekä motronic) ja heti kun moottori käy omin voimin niin sulake takas omaan paikkaansa.
Tällä edellämainitulla tavalla saa auton käymään, mutta käynti on epätasaista ja moottori käy todella rikkaalla (pakokaasu todella mustaa) noin pari minuuttia, jos erehtyy koskemaan kaasuun auto sammuu.
Jos auton antaa käydä rauhassa sen pari minuuttia se alkaa toimimaan jotakuin normaalisti.
Ajossa bensankulutus on suorastaan tähtitieteellisissä lukemissa.
Vaihdettu suuttimet b230et:stä alkuperäisten vuotavien tilalle
IMM mitattu ja pitäs olla kunnossa (laitan arvot myöhemmin jos joku niitä kaipailee)
kylmäkäynnistys suutin otettu väliaikaisesti pois käytöstä (letkussa lukkopihdit)

ilmaventtiili, lisäilma venttiili , tyhjäkäynti solenoidi mikä tämän oikea nimi nyt onkaan ei korjaa tyhjäkäyntiä (käy korkeilla kierroksilla)
Jos IVIK lukee tämän niin pidä huolta minun 940:stä
