Hirvilullasta jätetään toistaiseksi lasit kalvottamatta koska miellyttää silmää ilman kalvoja.
Pientä vikaa on jossain kun noin 2k kierroksista pinta kaasulla lähtee nostaan nii saattaa jäädä siihen ja sitten yhtäkkiä pomppaa ylös, mitä myöden tuntuu kuin ottaisi vauhtipiikin yhtäkkiä

Bensansuodatin vaihdettu ja STP injector cleaneria lykätty tankkiin, katotaan jos alkais vaikuttamaan. Tuli pikkuusen paskasta casoilia kun suodattimen vaihdoin että saattaa olla tankissaki reilusti tuketta vielä...
Auton oma turbo mittari alko arvelluttamaan joten asensin uuden kiinnin soittimen yläpuolelle ja sain todeta että ahtaa vain 0,4bar, mitä ilmeisemmin rikkoutuneen ahtopaineen säätimen takia?? tai sillä jatketaan tutkailua mihin ahdot hävinnyt kun kaikki letkut on kunnos.
Eilen syttyy lambdan valo, taitaa olla taaimmaisen vuoro tälläkertaa kun etummaanen justiinsa vaihdettu.
Jarruremontti suoritettu. pienen taistelun jälkeen... Katkes kummatkin liukupultit apparin puolelta
Satuloitten maalaaminen jäi koska en osannut valita taikka löytänyt sopivaa väriä.
Etuvilkkujen uusiminen tapahtuu tänään kuten vauhtiajoihin lämmittelykin. On komiaa kun halli on lähtösuoran varres

Tän hetkiset kilometrit 392600km