Saattaa olla että maksimissaan 1.4 baariin on lipsahtanut eli ei mitään kovin ihmeellistä. Ja eipäs ne perhanan langat viihtyneet niissä laadukkaissa Bosch:in tuotteissakaan! Voisin kuvitella että ahdin kuitenkin vaimentaa niitä ysköksiä melko tehokkaasti?
No, täytynee tosissaan ryhtyä toimenpiteisiin ennen kuin rykimisen seurauksena on puhallinvaurio 
Kuumalanka mahdollisesti korvattavissa toisentyyppisellä anturilla...?
Öö... Kyllä se turbo vaimentaa pakopuolen ysköksiä imupuolelle mutta mitenkäs ne imuvirtauksen muutokset sen seurauksena?
Kaikkein tasaisimmat virtaukset ovat juuri siellä missä IMM on vakiona, koska kaasumassallakin on oma hitautensa.
LH:lle ei kyllä MAP-anturista kovin herkästi syötetä singaalia. Onnistuu väsäämällä elektroniikkaa ja älyä samaan lootaan.
Kuumalanka kun ei ole lineaarinen annoltaan ilmamassan funktiona. Tai sitten muokkaamalla LH:n kartat sopiviksi. Vaatii aikaa ja tupakkia.
En nyt äkkipäätään osaa sanoa, kuinka paljon IMM toimita muuttuisi, jos sinne vaihtaisi 0,1mm paksumman platinalangan, koska sen mekaaniset (siis langan) ominaisuudet määräävät sen, mikä sen lopullinen kesto on.
megaruutta, jolloin kehiin tulee imusarjan paineanturi. ei kait mitenkään muuten 
Varmuudella helpoin tapa useimmille.
Elektroniikkaa taitavat säätäjä-ässät ovat oma lukunsa, sillä heille tuo on mahdollista LH:llakin. Ja kun tuohon lisätään Suomalainen jääräpäisyys ja periksiantamattomuutta, niin ei varmaan mene pitkään, kun jokun kerrotaan tehneen niin.
