Carterin rullapumppu, sähkönen, maksaa yli 100e, mutta ei tarvi siirtopumppua, jaksaa imeä ite tankista
ja tuotto oli melekosen kova. Käyttää f-ryhmän ralliautoissakin noita, ei varmaan siis mikään maailman huonoin valinta oo,
eikä tuotto ainakaa lopu iha heti volvon koneissa.
Ohessa mainosteksti freetechniksiltä, siellä hinta 130/138e. Itsellä samanmoinen, nyt ois
moottori mutta teen korihommat ensiks vielä, venyy ja vanuu tuo auton valmistuminen

Omani ostin us-partsilta kun sattu olee työmaan vieres viime vuon.
Moni ainaki sanonu ettei weberit tykkää mm. facetin pumpuista jotka pumppaa sitä bensaa vähä samaan tyyliin ku mekaaninen.
Vaikka nyt SU:t kyseessä, mutta tuon kaa ei ainakaa pety. Ja muuten on sitten järeen olonen kapistus käsissä tuo.
"Carter Performance. Kaasuttimille järeä ja laadukas pumppu. Paine n 0.4-0.6 bar, tuotto 270 l/h. Riittää kauniisti 300 hv asti. Sopii toki myös 50hv koneeseen. Asennus mahdollinen myös konehuoneeseen. Imuteho ja nostokorkeus riittävät kaikkeen. Liittimet vakiona 10mm letkulle. Liittimet kierteellä, eli helposti vaihdettavissa. Mukana järeä asennusteline ja värinänvaimennuskumit. Luotettava ja tehokas pumppu. Tarvitsee paineensäätimen kuten lähes kaikki muutkin sähköpumput. (Suosituspaine useimmille kaasuttimille 0.20 bar.) Käytä aina suodatinta ennen polttoainepumppua. Ota virta 10 A sulakkeen kautta. Kuluttaa 6 A. Kierreliittimissä syytä käyttää tiivisteliimaa tms. Pumpun hinta isoilla liittimillä 130 e. Pumpun hinta 8mm letkuliittimien kanssa 138 euroa. Kunnollinen pumppu ja kaikki asennusosat mukana."