Elikkä, minulla on päällä 800- sarjasta jo tutuksi tullut valo, eli ABS-valo palaa

. Vika ilmeni yhtäkkiä kesken ajon valo syttyi ja nyt toimii välillä ja välillä ei. Olen myös alusta asti ihmetellyt kun jarruttaa voimakkaasti että absit herää niin normaalin rutinan takaa kuuluu aika mekaaninen ääni!!??!
Tälläistä ääntä ei muut autoni ole pitänyt jossa abs-jarrut ovat olleet. Eli onko Abs-pumppu rikki vaiko tuo ohjausboxi? Juotin meinaan boxin tuossa ja ei auttanut, (ei auttanut aikasemman 850 kanssa, joten ostin uuden boxin ja vika hävis).
Ja toinenkin kysymys. Mitä eroa on boxeilla Controller 9472971. Control-Unit ABS/STC 10, 0949-0410.3.
Ja Controller 9140773 Control-Unit ABS 10.0946-0400.3

?
Tämä viimeiseksi mainittu löytyy minun autostani ilman trackseja ja kontaktipinnalla siinä on 6 pinnille reikä, tuon ensimmäiseksi mainitun pinnilukua en tiedä, onkohan se trackseilla? Mutta kun ei siinä kuitenkaan lue

Eli kun olen aika PA ja kumpaankin ei ole varaa, kumpi kannattais ensin hankkia? Ja muuten, nyt absit on ollu pimeenä jo 3vko, eli valo palaen