0
0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
sylinterikannen putsauksesta sen verran että millä sen sisällön voi/viitsisi pestä/putsata?
Ilmeisesti aiot vaihtaa pystyjakajan tai silpoa tulipeltiä, jotta saat tuon jakajan mahtumaan?Vai mikä funktio tällä F-koneella tulee olemaan?
Irrallisen kannen putsaus onnistuu hienosti sellaisella tiivisteenpoistoaineella. Ainakin CRC:ltä löytyy gasket remover -nimellä. Se on semmosta hyytelömäistä möhnää, minkä voi jättää vaikuttamaan ja sitten lähti mönjät helposti.
ja niin, rupesin tos miettimään että onko sylinterikansi TÄYSIN samanlainen kaasari vehkeessä kuin ruisku koneessa?että vaihtaisi vaan tuon imusarjan.......
Miten ruiskun asennus edistyy?Ite oon kans just vaihtamassa strömbergin tilalla sähköistäruiskua (En tiedä onko se sama ku sun ruisku ku mun on volvo 360 b200f:stä kotoisin).
no itse asiassa olen taas nyt päässyt jatkamaan projektia kun on ollut toi toinen auto jota piti maalata.....mutta se tuli valmiiksi, kuukausi melkein siihenkin upposi.... tossa eilen rupesin jo purkamaan konetta ja päästiin aika pitkälle [img width=640 height=480]http://i1001.photobucket.com/albums/af136/repe_2009/P2120002.jpg[/i[img width=640 height=480]http://i1001.photobucket.com/albums/af136/repe_2009/P2120005.jpg[/i[img width=640 height=480]http://i1001.photobucket.com/albums/af136/repe_2009/P2120012.jpg[/i[img width=640 height=480]http://i1001.photobucket.com/albums/af136/repe_2009/P2120014.jpg[/i[img width=640 height=480]http://i1001.photobucket.com/albums/af136/repe_2009/P2120017.jpg[/i[img width=640 height=480]http://i1001.photobucket.com/albums/af136/repe_2009/P2120019.jpg[/imja heti näin kättelyssä kysyn että mistä mahdollisesti voisi löytää kyseisen ruisku tekniikan sähkökaavion ja yks juttu vielä jos lohkon avaa onko se vietävä hiottavaksi vai käykö pelkkä tiivisteen vaihto ?