No niin, eipä vikakoodien luku onnistunutkaan tosta vaan. Diagnostiikkapoksi on näköjään tässä vuosimallissa (96) hävitetty konehuoneesta ja laitettu tilalle joku liitin kyynärnojan kotelon pohjalle! Näin käyttäjän kannata vähän halvatun typerä homma. Pitää miettiä ruvetako nysväämään siihen jotakin omaa patenttia, vai jättäskö toistaseksi lukematta? Tonilla olis siihen näköjään oma tekemiä viritelmiä, mutta ei nekään ihan ilimasia.
Joo, kiitokset hyvistä vinkeistä. Syttölaitteista tulpat on uudet (ite vaihettu), tulpanjohdotkin näyttää ihan uusilta (esim. johtojen tekstit on ihan priimaa), virranjakajan kansi ja pyörijä pitäis tarkistaa... Aikaisemmista huolloista ei niin tiiä, kun auto on mulla ollut vasta puolisen vuotta.
Immu on vähän vaikia juttu, sillekin näyttäis olevan vikakoodeja, mutta kun niitä ei pääse nyt lukemaan. Silimämääräsesti katottuna ei siitä aina tiedä, onko kunnossa vaiko ei. Vois tietysti kokasta toisella toimivalla, josko nypytys poistuisi...
Pensapainemittari menin ostamaan Biltemasta, mutta oli niin hepposen oloinen viritelmä, että jäi ostamatta. Ei ollut hinnalla pilattu, jotain 9 eurua, mutta esim. mittariin kuuluvan letkun päässä oleva muovikartio (jonka pitäs passata eri vahvusiin putkiin tms) lähti kevyesti nyppäämällä letkusta irti... Tätä taattua motonet-biltema laatua...

Toisaalta oireet ei juuri rasita, eikä ne tämän puolen vuoden aikana ole juuri mihinkään suuntaan muuttuneet, joten mennään pikkuhiljaa etiäppäin...