Volvon maastopeleissä muutenkin käytetty aika yleiseti aina kun vain sopii, PV puolen komponenttia.
Niinpä veikkaan, että sulle on paljon iloa näistä saiteista:
http://www.motoroldies.se
http://www.cvi-automotive.se
http://www.classicvolvo.com/subs/delar.htm
http://www.cvi-automotive.se
ja sitten se Virallinen wanhojen volvojen osatukkuri:
http://www.gcp.se
kiitos näistäkin, voivat olla hyvinki tarpeelisia linkkejä. ainiin unohtu mainita että kansiosta missä on korjaamokäsikirja ja omistajan käsikirja löytyy myös varaosa numeroita, alkuperäset varaosa numerot ja sitten löytyy korvaava numero.
mutta tässä olis kuvia vaihteistosta.

alkupeärinen vaihteiston kansi, kuten kuvasta näkee niin sieltä puuttuu jousi ja on ollut aikasemminkin auki, mutta nuo prikat mikkä tuota liikuvaa osaa pitää paikallaan olivat syynä luutavammin miksi 4 vaihde ei pelannut.

tämmöinen kannen kuuluisi olla kun on viimeksi kokoonpano linjalla koskettu

kuten kuvasta huomaa niin ei sieltä mitään erikoista löydy eikä mitään mikä viitaisi vaihteisto vikaan

hyvin siinä on tilaa kun ottaa kaikki luukut lattiasta auki, periaateessa koko vaihteisto ja jakolaatikko tulee näkyviin kun mootorin kopan takaa ottaa sen luukun pois

siinä koko mootori tila koko komeudessaan takaapäin kuvattuna, mahtaskohan sinne sopia volvon vinokone esim:B230E, vois liikua aika lailla eri tahtii kun olis puolet enemmä hp mootorissa, mahtaiskoha vaan vaihteisto ja jakolaatikko tykätä.

piti nyt ottaa vielä ihan vertailun vuoksi tämmönenki kuva, näyttää laplanderi aika pieneltä tuossa 740 vieressä, autojen välissä on n. 1 metri tilaa ja laplanderi on jonku 40-50 cm edempänä kun tuo minun kukupelini, mutta siinä ny vähä osviittaa koosta niille jotka eivät ole tällästä vehjettä aikaisemmin nähny.
kuvat ovat aika kehnolla kuvan laadulla kun kännyköllä otin kuvat ja saataa sie kameran linsissä olla öljyäkin. yritän ens kerralla muistaa ottaa digipokkarin mukaan kun menen laplanderia taas laittamaan