Täällä voisi sitten taas vähän hillitä tätä merkkirengas vs. halparengas -väittelyä.
Ei mennä henkilökohtaisuuksiin, eikä syyllistetä ketään jos on valinnut edullisemmat renkaat.
Omia kokemuksia kehiin tai kunnon argumentteja, muuten lähtee siivous käyntiin.
Ihan mielenkiinnosta kysyn eikö loogisuuden peräänkuuluttaminen ole kunnon argumentti?
Jos on varaa ajaa Volvolla 25 000 km kesässä, luulisi olevan varaa myös kunnon renkaisiin? Vaihtamalla Volvon pienempikulutuksiseen autoon, säästää tuossa kesäajossa yli tuhat euroa vuodessa, josta tonnista voisi osan laittaa parempiin renkaisiin?
Puhumattakaan muusta säästöstä, jos on vaikka pienempi kone, pienemmät renkaat.
Toivottavasti ymmärrät tätä kokonaiskuvaa, mitä yritän ajaa takaa ja kyseenalaistaa?
Ja en kyllä ymmärrä miten te oikein ajatte, jos renkaat menee kesässä. Ajoin itse vanhoilla kesärenkaillani noin 30 000 km, ja sen jälkeen oli 5...6 mm uraa jäljellä, Pirellit. Nyt on alla uudet nokialaiset ja vielä 10 000 km jälkeenkin se 8mm indikaattori näkyy.
Eikä autokaan ole sieltä kevyimmästä päästä.
Ihmettelen siis halparenkaiden hankinnan taustalla olevan päätösketjun logiikkaa, ja sitä miten saadaan renkaat kulutettua sileäksi niin nopeasti

Ymmärrän, jos muutenkin pihtailee, mutta nyt ollaan Volvo-palstalla ja Volvon omistaminen on kaikkea muuta kuin pihtailua, tiedän sen kokemuksesta.